Retourbeleid / Herroepingsrecht/ Klachtenpagina

Onderstaande informatie is van toepassing op de website van LAMINERALIUM.
Lamineralium staat ingeschreven bij de KvK onder nummer: 84028165


Retouren / Herroepingsrecht; 
Mocht je onverhoopt je bestelling retour willen sturen heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief evt. betaalde verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening .

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan LAMINERALIUM geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht dien je voor je retour contact met ons op te nemen via lamineralium@outlook.com. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Edelstenen, half/ Edelstenen, mineralen en fossielen, het zijn allemaal natuurproducten. De één meer broos dan de ander. Deze prachtige stukken worden vaak uit mijnen, grotten of diep uit de grond gehaald. Sommigen zijn al miljoenen jaren oud! Het is dus niet ongebruikelijk dat er een oneffenheid in je stuk kan zitten zoals een natuurlijke groeilijn, insluitsel, inkeping of krasje. Dit is nu eenmaal niet te voorkomen en kan dus ook niet als klacht worden geaccepteerd. Bij kwetsbare of broze stukken kan er een kristal los komen tijdens de verzending, dit is helaas ook niet te voorkomen ondanks dat het stevig en goed verpakt word. Een ander verhaal is het natuurlijk als een item  toch gebroken of verpulverd binnen komt.


Heb je toch een vraag of klacht? Stuur me dan altijd een berichtje zodat we er samen uit kunnen proberen te komen, ik zorg ALTIJD voor een passende oplossing. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om een eventuele klacht eerst altijd kenbaar te maken door te mailen naar: lamineralium@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via http://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht bij het ODR in te dienen (Europees Geschillen Platform).

Let op! : Het is en blijft belangrijk altijd medische hulp te gebruiken waar deze nodig is. Hoewel ik essentiële informatie probeer te delen die je gezondheid enorm ten goede zou kunnen komen, is het niet bedoeld om wie dan ook maar te stimuleren om medische hulp buiten te sluiten. In tegendeel!
Zoek bij klachten altijd eerst hulp bij je arts!